مشعل گازی

مشعل گاز سوز

مشعل گازی

مشعل گاز سوز

انتخاب مشعل گازی

برای انتخاب مشعل گازی ، پس از تعیین نوع سوخت و ظرفیت مناسب آن به قطر لوله شعله پوش مشعل جهت امکان قرار گرفتن در دیگ و نصب مشعل در جلوی دیگ توجه فرمایید, همچنین برای  انتخاب مشعل بهینه موردنیاز، می توانید با کارشناسان شرکت بامین تهویه مشورت نمایید.

مشاهده ادامه مطلب و لیست قیمت در لینک زیر

http://www.bamintahvie.com/category/heating/burner

تنظیم شیر برقی مشعل گازی

شیر برقی جز یکی از قطعات عمده مشعل گازسوز به شمار می آید و تنظیم آن به منظور کارکرد درست مشعل، امری ضروری است. معمولا در مسیر عبور سوخت از پمپ به طرف نازل، یک شیر برقی قرار می دهند تا در زمان خاموش بودن مشعل، از نشت گازوئیل به داخل اطاقک احتراق جلوگیری کند. این شیر که دارای یک سوزن است، در حالت عادی تحت تاثیر وزن خود پایین آمده و با ابن کار مجرای سوخت بسته می شود. هنگامی که برق به سیم پیچ(کویل) آن می رسد، میدان مغناطیسی ایجاد شده و به وسیله کویل، هسته آهنی و در نتیجه سوزن بالا می رود و مجرای عبور سوخت به طرف نازل باز شده و فرآیند پاشش سوخت به داخل دیگ انجام می شود. در نظر داشته باشیم که شیر برقی ممکن است روی پمپ در روی لوله و در حدفاصل پمپ و نازل نصب شود.

مشاهده لیست قیمت مشعل گازی در لینک زیر

http://www.bamintahvie.com/category/heating/burner

مشعل گازی ریلو


مشعل گازی ریلو محصول کشور ایتالیا می باشد.در سال 2012 با عق قرارداد فی مابین شرکت ریلو ایتالیا و گرم ایران این شرکت نیازهای منطقه تولید مشترک مشعل گازی ریلو ایتالیا را آغاز نمود. مشعل گازی ریلو با کیفیت و راندمان بسیار مناسب بهترین انتخاب برای مصارف صنعتی و خانگی می باشد.

مشعل گازی ریلو با تولید کمترین میزان NOx و EN676 کمترین میزان مصرف سوخت تأیید شده و مطابق با استاندارد و دیگر استانداردهای معتبر اروپایی می باشد.

برای مشاهده انواع مشعل گازی و اطلاع از قیمت ها روی لینک زیر کلیک کنین

http://www.bamintahvie.com/category/heating/burner